czwartek, 29 marca 2018

Stroik wielkanocny

Nie wiem jak jest u Was, ale u mnie oprócz obowiązkowego przygotowania duchowego do świąt, są też przygotowania w kuchni oraz ozdabianie domu.
Dopiero wtedy czuję prawdziwą atmosferę świąteczną. 


Z powodu nawału pracy w ostatnim czasie, znalazłam chwilę, by zaproponować Wam szybki do wykonania stroik.

Przygotuj:



Zamiast owsa możesz użyć bratki, hiacynty lub inne wiosenne kwiaty w doniczce.

Wykonanie:

Wokół owsa gęsto powtykaj gałązki bukszpanu.



Następnie owiń doniczkę ozdobną włókniną. Zawiąż wstążkę, albo załóż gumkę recepturkę. Możesz zamiast tego, włożyć ją do innej ozdobnej doniczki, np. w kształcie rozłupanej skorupki jaja.



Teraz w środek zboża powkładaj inne ozdoby, np. kolorowe gałązki, bazie, ozdobne jajeczka i inne.



Ciesz oko swoją dekoracją.



Poniżej stroik, który robiłam na warsztatach florystycznych.



A tu inna wersja stroika, tym razem przygotowana dla mojej siostry. <3




2 komentarze:

  1. Szkoda, że u nas nie ma ani żonkili, ani bratków, ani baź, ani tulipanów, ani bukszpanu, owsa czy rzeżuchy ... No cóż, takie życie na tropikalnej wyspie Tajwanem zwanej. Pozdrawiam świątecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że nie wiedziałam, wysłałabym pocztą.
      Spokoju, radości i rodzinnego świętowania życzę.

      Usuń