poniedziałek, 21 stycznia 2019

Kartka dla babci i dziadka

Owieczka ma dopiero rok i 9 miesięcy.
Jest to doskonały czas, by rozwijać umiejętności manualne przy różnych okazjach i na różne sposoby.

Dziś dla nas powodem jest Dzień Babci i Dziadka.

Z tej to okazji Owieczka z niezbędną pomocą mamy, zrobiła dla babć i dziadków karteczki.

Do wykonania kartki potrzebujesz:
- kartkę z bloku technicznego białą lub w dowolnym kolorze
- pieczątki (ja użyłam piankowych, które są  na opakowaniach z farbami)
- farby
- pędzel

Kartkę z bloku składamy "na pół" (miałam wreszcie okazję wykorzystać gwiazdkowy prezent - tablicę do bigowania).


Wybrane piankowe wzory smarujemy farbą (ja tylko pokazałam, jak to robić, dalej Owieczka już malowała sama) i robimy pieczątki - przy dociskaniu do kartki niezbędna jest pomoc  nauczyciela, gdyż małe dziecko jeszcze sobie z tym nie radzi.









Następnie  domalowujemy łodyżki i listki, doklejamy kokardkę, można też motylka i gotowe.



Kartka może nie jest idealna, ale co najważniejsze zrobiona w miarę możliwości przez samo dziecko.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz