piątek, 19 stycznia 2018

Prezent dla dziadka

Dziś przedstawiam Wam moją propozycję prezentu z okazji Dnia Dziadka. 






Prosty do wykonania lampionik może być wykorzystany na różne okazje. W podobnym klimacie robiliśmy z Lolkiem lampiony na kiermasz bożonarodzeniowy.








Przygotuj:

  • klej vicol albo magic (to jest ten sam klej, magic jest bardziej rozcieńczony)
  • słoiczek po jogurcie z Biedronki albo po deserkach czy obiadkach dla maluchów
  • sól gruboziarnistą, albo cukier w dużych kryształkach
  • wąską wstążeczkę
  • pędzelek do kleju
  • świeczka typu tealight



Wykonanie: 

Wydrukuj, albo samodzielnie zrób naklejkę z napisem. Ja wyszukałam w internecie, niestety nie pamiętam na jakiej stronie, gotowy wydruk. 

Ostatnio widziałam też do pobrania kolorowe etykietki na stronie Creative hobby 

Posmaruj klejem słoiczek i naklej etykietkę.



Posmaruj klejem pozostałą część słoiczka i obtocz go lekko dociskając w soli, albo cukrze. Można popryskać lakierem do włosów, wtedy sól nie będzie się obsypywała.



U góry słoiczka zawiąż kolorowa wstążeczkę.
Włóż do środka świeczkę i gotowe.



Tak wyglądały nasze klasowe lampioniki.












A takie zrobilismy z Lolkiem na kiermasz bożonarodzeniowy.



Jeśli potrzebujesz pomysłu na prezent dla babci, znajdziesz go tutaj: Pachnący prezent dla babci

Trochę się napracowałam, żeby napisać dla Ciebie ten post.


Będzie mi miło, jeśli pozostawisz pod nim po sobie ślad w postaci komentarza.

2 komentarze:

  1. Faktycznie bardzo ciekawie napisane. Czekam na więcej.

    OdpowiedzUsuń
  2. Co by nie mówić to jak najbardziej jest to bardzo istotna kwestie i ja również niedawno miałam okazję zmawiać poduszkę z nadrukiem na emeryturę. Bardzo fajnie, że bez problemów takie rzeczy znalazłam w sklepie https://zamowprezent.pl/prezenty-na-emeryture/poduszki więc każdemu to miejsce oczywiście polecam.

    OdpowiedzUsuń